Zawody spiningowe PZW Akwen Bajkał

Zawody PZW Akwen Bajkał

11 listopada 2012 roku uczestniczyliśmy w zawodach spiningowych na Akwenie Bajkał należącego do PZW Wrocław.
Do zawodów przystąpiło 66 osób w raz z paroma juniorami. Nagrody i puchary kusiły wygraną, dobry humor sprawiał że ni czuło się wiatru.
Po sygnale do ” łowienia” harty szczupak owe i oksoniowe poszły w szuwary i krzaki by zdobywać limit 10 ryb. Waga decydować miała kto będzie na szczycie.

Nam z Bartkiem, akwen się bardzo spodobał, gdyż pierwszy raz łowiliśmy na tym akwenie. Pierwsze próby walki z wiatrem i falą na boczny trok nie przyniosła efektów. Bartosz miał wizje dojścia do miejsca które sobie wcześniej wypatrzył i uznał , że tam będzie dobrze. Po drodze rzucając od niechcenia okoń odgryzł gumce ogonek i to sprawiło, że jednak coś złowimy.

Po dotarciu do upatrzonego miejsca, walczyliśmy z krzakami, zaczepami i czekaliśmy cierpliwie że pod drzewami trafimy na złota dziesiątkę.
Dziesiątka by była gdyby nie to, że boczny trok był źle zrobiony, a młody rzucał tam gdzie tracił sztuczne przynęty. A między czasie szczupaki obok niego szalały goniąc drobnice ze wszystkich stron.
Po czterech godzinach, odnotowaliśmy brak ryby w koszu i wolnym krokiem wróciliśmy do stolika sędziowskiego. Po soczku i kiełbasce wysłuchaliśmy werdyktu.
Juniorzy zero złowień, a reszta, no cóż, na 66 osób tylko 20 wróciło z połowem.
Jednym pocieszeniem dla Bartka, było otrzymanie wagi od jednego z nagrodzonych wędkarzy, za udział w losowaniu talonów upominkowych. Mały prezent, a cieszy.

Tak skończyliśmy nasze pierwsze zawody spiningowe.

Więcej zdjęć w galerii, zobacz

• _IGP4094
  • _IGP4090
Content Protection by DMCA.com

About adminryby

Ośrodek zajmujący się wypoczynkiem i szkoleniem wędkarskim. Do dyspozycji mamy staw komercyjny z bogatym stanem rybnym. Uczymy nowych technik wędkowania. Współpracujemy z praktykami którzy przekazują zdobytą wiedzę i uczą młodzież oraz dorosłych. Wypoczynek w pięknych okolicach na każdą kieszeń.

View all posts by adminryby